fbpx

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Ben je op zoek naar een vraag over Bestellen, Betalen, Bezorgen of  Retourneren? Deze antwoorden vind je op de specifieke pagina’s. Als je vraag er niet tussen staat kun je ons altijd mailen en/of WhatsAppen, we helpen je dan graag verder!

Bestellen

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, je hoeft geen account te hebben om te bestellen. Bestellen en afrekenen kun je ook als gast. Het hebben van een account maakt bestellen de volgende keer wel makkelijker en het aanmaken van een account duurt slechts 2 minuten.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden momenteel naar Nederland en België.

Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW.?

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. tenzij anders vermeld.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

In Nederland en België zijn bestellingen vanaf 99,- euro gratis. Bij bestellingen onder 99,- euro rekenen we een vast laag verzendtarief van 4,95 euro voor Nederland en 8,95 euro voor België.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invullen?

Kortingscodes zijn makkelijk in te vullen bij je winkelwagen.

Account

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

In “mijn account” rechtsboven kun je eenvoudig je wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten? (checken account)
Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij mijn account kun je klikken op “wachtwoord vergeten”, en kun je snel je wachtwoord herstellen en opnieuw inloggen.

Levering

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Jouw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice en indien je voor 16:30 uur bestelt wordt het doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Meestal ontvang je jouw pakket dan ook binnen 2 werkdagen na aankoop.

Als je vanuit een ander land dan Nederland besteld, dan moet je rekening houden met een levertijd van 3 tot 5 werkdagen.

Hoe weet ik waar mijn pakketje is?

Zodra jouw pakketje verzonden is ontvang je van ons een track & trace link. Hiermee kun je je pakketje volgen.

Wat gebeurt wanneer ik niet thuis ben bij bezorging?
Als je niet thuis bent dan zal PostNL eerst proberen om je bestelling bij de buren af te leveren. Lukt ook dit niet? Dan zal je bestelling worden achtergelaten bij een afhaalpunt waar het uiterlijk zeven dagen blijft liggen.

Mijn pakketje is incompleet of beschadigd. Wat nu?
We doen zo goed mogelijk ons best om jouw pakketje compleet te versturen. Maar soms gebeurt het dat je pakket onderweg beschadigd is geraakt. Dit is natuurlijk erg vervelend en lossen we daarom zo snel mogelijk met je op.

Stuur ons in dit geval via service@gift24 of WhatsApp je ordernummer en duidelijke foto’s van:

– de doos
– de inhoud
– de beschadiging

Dan kunnen wij het zo snel mogelijk voor jou oplossen!

Betaling


Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Gift24 hebben wij de volgende betaalmogelijkheden:

– iDEAL
– Mastercard
– Visa
– Paypal
– Bancontact
– Giro Pay
– Sofort Banking

Zie onze betaalpagina voor meer informatie.

Ik wil een (zakelijke) factuur ontvangen kan dat?
Dat is geen probleem. Stuur dan een mail naar service@gift24.nl onder vermelding van
je ordernummer en factuurgegevens, en wij maken de factuur voor je op.

Retourneren


Kan ik een product retourneren?
Voor alle levende planten geldt dat zij niet geretourneerd kunnen worden vanwege de versheid van het product, voor alle overige producten geldt:
Retourneren doen wij niet moeilijk over. Binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst kan je de koopovereenkomst herroepen en het ontvangen product retour sturen.

Het verdient aanbeveling om het retour te zenden product voor dat je het aan ons retour zend, bij ons aan te melden via email: service@gift24.nl zodat je een retourformulier ontvangt en wij ervoor kunnen zorg dragen dat het retourproces zo soepel mogelijk verloopt.

Hoe stuur ik mijn producten retour?
Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice via service@gift24.nl of via whatsapp of de chat. Vermeld hierbij natuurlijk ook je ordernummer. Wanneer je hebt gemeld de producten te willen retourneren dienen deze binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar Gift24 op ons retouradres.

Wat is jullie retouradres?
Ons retouradres is:
Gift24
t.a.v. Retouren
Zaanstraat 25
2314 XA Leiden

Zitten er voorwaarden aan producten retour te sturen?
Wanneer u producten bij gebruik heeft beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen.

Welke garanties zijn van toepassing?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?
In geval van retour worden het aankoopbedrag en de eventuele verzendkosten vergoed, de retourzending is voor uw rekening.

Na ontvangst van mededeling tot herroeping boeken wij het bedrag zo snel mogelijk naar u terug. Dit is uiterlijk binnen binnen 14 na ontvangst van uw verzoek tot herroeping. Wij kunnen u vragen bewijs van retourzending.

De terugboeking vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

Klachten: die lossen we op!
Waar kan ik mijn klacht indienen?

Klachten zijn nooit leuk, en willen we graag oplossen. Of de klacht nou over onze producten of dienstverlening gaat.

Je kan je klacht het beste per email indienen per email op service@gift24.nl
Neem de tijd om alle belangrijke details te vermelden zodat de gehele situatie duidelijk is.

Hoe snel reageren jullie op mijn klacht?.
We zullen zo snel mogelijk inhoudelijk op je klacht reageren, maar uiterlijk binnen 14 dagen.

Niet tevreden met de afhandeling?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).